Nsrin5 Kızllar hastanede kaldım prulotan iğne kullanıyorm progestan kullanıyorun hala çok azda olsa kahve leke görüyorum piskolojim bozuldu
mucizemizibekliyoruzz Nsrin5 leke olduğu için mi hastaneye yatırdılar? Gerekli tedavi uygulanmış zaten çok geçmiş olsun canınızı sıkmayın her şey bebeklerimizin sağlığı için 🤰🏻😊
Mtsz4334 Benimde oldu kahverengi leke kasıkta karında ağrı progestan verdi doktor bugün başlayacağım kullanmaya
Nsrin5 Progestan 200 genitalden aldım iğne vuruldum 3 gün hastanede yattım bugün çoktım ama çok az lekem oluyo Allahım hepimizin bebişlerini korusun
Havvakml Benim de kanamam olmuştu geçen hafta birazcık kısa sürdü ogünden beri kahve lekelenmem var bebeğim iyiymiş Çarşamba kontörle gidicem inşallah sağlıklıdır