Kizlar bugün adet günüm gününe gün olurum. Ama adet olmadım . korunmuyoruz .
Ayrıca belirteyim bebek istiyoruz insalllah vardır da . 🤲
Neyse bı kaç gün önce ayın 7. De kan verdim yani reglimden 3. 4 gün önce falan işte negatif çıktı 0.100 çıktı acaba hamile olabilir miyim .
İnşaallah hamileyim dir 🤲 sağlıkla hayırlısıyla insaallah 🤲😊
Böyle olupta hamile olduğunu öğrenen varmı acaba ☺️