Merhaba annelerim 28+4 haftalık gebeyim. Az önce belime öyle bir sancı girdi ki oturup ağladım 3 dk da bir girdi sancı. Uzanınca da devam etti ama şimdi durdu sancım fakat bebek iyice aşağı indi hissediyorum indiğini. Sizde de böyle bir durum yaşayan oldu mu? Ya da ne yapmam gerekiyor?