Nimetkayseri1438 Cdem21 bebis kanala ilerlediği içinde olabilir hareketlerini toplanmalarini hissediyorsan sikinti yok doğum olmaya yaklaştıkça bebislerin hareketleri de azalma olabiliyor
Cdem21 Nimetkayseri1438 evet hareketlerini hissediyorum ama karnım bi küçüldü gibi oldu bi tuhaf oldu😅😅sanki içerde gizli yer varda oraya girmiş gibi😂
Nimetkayseri1438 Cdem21 aynen dediğim gibi bebis aşağı inmeye başlamış benimde öyle artık hareket ettiğinde her an başı bi anca cikacakmiscasina direniyor oyle hissediyorum 😃😃