Papatya611 Kizlar ben 29 haftalık gebeyim. Vajinamda siğil oluşmuş ve doktor kesinlikle sezeryan olcaksn dedi. Acaba bı çözümü var mı ya da yaşayan varsa nolur yardımcı olabilir mi çok korkuyorum sezeryandan ilk gebeliğim 🥺
Meltemggg Papatya611 bu aralar çok okuyorum burda bu sorunu ben yaşamadım ama çok üzülüyorum yaşayana inanki tedavisi çözümü hakkında bir bilgim yok ama insalhhh geçer arkadasim gebelik +birde bu sitresi yaşamazsın insalhhh
2kidsmoms Papatya611 hurafe gibi düşünen olacaktır ama her seferinde okuyarak geçtiğini gördüm bölgede hiç görmedim ama siğilse işe yarayacaktır
Nurr_22_22 Papatya611 hamilelikten çok önce yaşadım küçük operasyonla aldirmistim ama hamilelikte olduğunda bebeğe bulaşma riski olduğu için sezeryan öneriyor doktorlar
HipnozX 2kidsmoms bnmde ayak bileğimde var yakıyorlar yine çıkıyor. Okuyarak nasıl geçiyor biliyor musunuz? 2 yıldır da hamilelik emzirme derken gidemedim yine emzirme dönemine gireceğim yine gidemexeğim doktora
Dark 2kidsmoms arkadaşım da yaptırdı ama bu o değil. Siğil virüstur tamamen geçmez bazen söner bazen çıkar
HipnozX Papatya611 bana doktor siğiller uçuk gibi virüslerdir. Geçmez asla sürekli tekrarlar demişti ayka bileğimde var. Ve bunlar bulaşan virüsler oldugu için bebeğe geçme ihtimali var demekki
MUSU21 Papatya611 cok emin degilim ama yakiliyor diye biliyorum. Instagramda dr ilker kahramanoglu var ona dm at sor cvp veriyor veya cagri gulumser
Asliormanci Papatya611 hpv var demek ki sende canım benim geçmişte siğilim oldu bende doktora daha söylemedim sanırım bende zorunlu sezaryan olacağım
Dark Papatya611 siğil oluşmuyor ya toplu lavabodan falan bulasti ya da eşinizden. Cinsel yolla bulaşan bir şey Takip etmeniz lazım, doğumdan sonra smear testi yaptırin, çeşitleri var. Doğum için çözümü yok bebeğe geçmemesi lazım