Prenses34_annesi Zeyno1903 yengem yaptı hastane güzel ama ekip ile çalıştıkları için her muayene de aynı doktora denk gelemiyouşsun eşin kadın doğum bölümüne giriyor yasak doğumdan gayet memnun sadece ameliyat sonrası servisten memnun değildi🥰
Ayse_3434 Bende orda yapmayı düşünüyorum bakalım inşallah güzel geçer eşlerin yanımızda olmaması güzel değil ama acaba özel oda tutulma gibi oluyormu belki öyle olursa eşimizde kalır yanımıza pazartesi kontrolüm var sorucam bunu belki öyle birşey vardır