9 haftalık hamileyim hiçbir şekilde karnım acıkmıyor 1 hafta öncesine kadar baya iştahım açıktı sürekli bir şeyler yiyordum şimdi kahvaltıda veya yemekte 2 lokma alsam hemen karnım şişiyor sanki tıka basa yemek yemişim gibi rahatsız oluyorum nefesim falan daralıyor bu yüzden çok yiyemiyorum bebişe bir zararı olur mu bu durumun