Geçmiş olsun 1 ay önce covid geçirdim bende serum taktılar agrı kesici parol takmışlardı ayrıca iyi gelmişti baş agrısı ateş den kafamı kaldıramıyordum.3. Gümden sonra rahatladım inş Kızılcaköy şyilelirsiniz kendinizi çk kötü hissederseniz doktora gidin