Ozgemir05 GlnazArgaKarlda bende 39+4 oldum az önce bir arkadaşımın doğum yaptığını öğrendim hemde benden bir hafta gerideydi ben hala yerimde sayıyorum :(
MerveMustafaKaraku GlnazArgaKarlda 39+6 olduk bekliyoruz bakalım. Sezaryen bile düşünmeye başladım artık
Gamzestetik 38+6 bendede tık yok arada yalancı sancı bile denemiycek ağrı o da 5-10 saniye sürüyor geçiyor . 🤷♀️
EsraEfe 40+3 teyiz bekliyoruz. Minik kuzum diye seviyordum.artik keçim diye seviyorum.rahati yerinde gelmiyor
Ecrindemet Sizi cok iyi anliyorum.Bende kizimi 40+4 de dogurmustum.Sabirla bekleyin 💋 Gelecegi zaman 1 dakika bile gecikmiyor.Simdi 35 haftalik ogluma hamileyim ve keske hic sabirsizlanmasaymisim diyorum.
GlnazArgaKarlda Ama sanki benim tek böyle birde herkes hala doğurmadın mı deyince korkuyorum geç kalırsam ya birşey olursa birde ilk bebeğim benim