Sinem94 Burcum aynı yerde mi kan verdiniz bu artışa göre kimyasal gibi görünüyor benim kimyasalda kanamam 10 gün sonra başlamıştı
Burcum Sinem94 farklı şehirlerde verdim hatta. Kısmet bakalım. Değer çok düşük olduğu için ben de öyle düşündüm. Salı günü aynı doktora gidicem yine. Tam olarak öğrenirim sanırım.
minikmucizeemaak Sinem94 2 gün önce 23.3 dü beta bıgün 16.57 ye düştü doktor kimyasaldan şüphelendi adet tarihime 3 gün var erken öğrenmiştim. Perşembe adet olmazsan gel dedi. Benim gibi olup yükselen var mı? Yoksa kimyasal mıdır gerçekten
Mdf17 Burcum kimyasal gebelik gibi duruyor canım. Muhtemelen embriyo vardı ama bi nedenle vücut gebeliği sonlandırmış gibi duruyor. 3 günde bu kadar artış normal gebelikte imkansız.
Tessd Benimde 45 saat önce 708 di bugün 784 olmuş artış oldukça az , kanamamda oldu. Doktor çarşambaya kadar bekleyelim dedi. Şu an Progestan kullanıyorum . Artması gerekirdi biliyorum ama bir mucize bekliyorum 🥺
Sinem94 minikmucizeemaak ilk kan değeriniz mi 23 tü düşmüş maalesef kimyasal gebelik gibi duruyor kanı farklı yerde verdiyseniz belki laboratuvar farkı olmuş olabilir :/
minikmucizeemaak Sinem94 2 kan testini de aynı hastanede verdim. İçimde hep bş umut var ama bu kendim yapıyorum biliyorum. Sanki yüklesecek ve sağlıkla ilerleyecek gibi hissediyorum ama pek imkanı yok biliyorum🤲🏻
Sinem94 minikmucizeemaak inşallah hissettiğin gibidir 🤲 öyle değilsede üzülmeyin bu gebe kalabildiğinizi gösterir Rabbım tez zamanda hayırlısını nasip etsin 🤲
Gnssss Burcum merhaba sonucunuz ne oldu bende aynı durumdayım Adetime 3 gün kala gelen leke ile öğrendim 32 di 2 gün sonra 33 oldu bugün 43 sağlıksız bir gebelik gibi duruyor dedi doktor yada kimyasal veya dış gebelik 5 . haftayı da bi görelim dedi sonradan arttı mı sizin
Burcum Gnssss merhabalar o gebeliğim kimyasaldı. Değer 21 e yükseldi sadece ardından düştü ve adet oldum. Şubat ayında yeniden hamile kaldım. Şimdi 8. Haftadayım. Canınızı sıkmayın. Sağlıklı olmadığı değer düzenli yükselmiyor. Dölleniyor ama bebek büyüyemiyor.
Havvaca Aynı hastanede aynı saatlerde 2 günde 1 tekrar kan verin beta baya fark ediyor labaratuvardan labaratuvara
Gnssss Burcum Bende pazartesi gününü bekliyorum adetim 4 gün geçti hayırlısını diliyorum artık elden gelen birşey yok teşekkür ederim