Alraka1_ Bebek ters ondan diyorlar doğrumu acaba acile mi gitsem diye düşünüyorum doğum yakınken korkmaya başladım sezaryen olmak istemiyorum Eldgrn SebnemRasit ecoy34
SebnemRasit Alraka1_ benim bebek düz ama bebek iriliğinden dolayı sezaryen olma ihtimalimiz var daha belli değil. Ama normal çok istiyordum. Hastaneye gitsen ne yapacaklar çocuk öyleyse bile? Buna hiç bi çözüm yok boşuna bu hastalıkta gitme
ecoy34 Alraka1_ ben bayadır gitmedim gitmeyide düsunmüyorm sancım gelene kadar şurda 18 günüm kaldi iki doğum yaptim normal onlardada pek gitmemistm sancim gwlince gittim dogurdum
Alraka1_ SebnemRasit evet bir şey yapamıcaklar ama en azından ters mi değil mi onu öğrenirdim sağıma dönemiyorun egilemiyorum sizin bebeğin kilosu nedir ve en son ne zaman kontrole gittiniz
SebnemRasit Alraka1_ 35.3 de gittik 3200 dü pazartesi gidicez 37 olucaz yarın da. Ters desenlerde yapacak bişey yok onu diyorum bende sana. Muayene gününü bekle. Biraz oturuş pozisyonuna dikkat et . Bende şuan bacak ağrısından ölüyorum ama çare yok 😏
SebnemRasit Alraka1_ yok önermedi hiç kullanmadım sordum doktora bişey demedi. Zaten bacak ağrım sağıma soluma yatmaktan yük ağrısı. Teşekkür ediyorum Allah razı olsun bebeğim öyle biraz ama İşte kilolu olması iyi değil aslında normal doğum mesela olmaz gibi :/
Milosee SebnemRasit benimkide öyle 32 haftalıkken 2.5 kg du şimdi kaç oldu kim bilir benim şeker yüzünden dedi doktor kilolu olması da iyi değil sağlıklı olsun da 😶
SebnemRasit Alraka1_ işte pazartesi mesela 3800 felansa daha iki hafta var doğuma o yüzden 4 her türlü geçer gibi
ecoy34 Alraka1_ gittim daha 34 haftalikken en son suandan itibaren gitmeyi dusunmuyorm sancim gelene kadar korkuyorm 🤭 daha öncede 2 doğum yaptım onlardada 1 rer kez gitmistim daha sonrasnda dogumda gittim o
Alraka1_ ecoy34 Ay insan merak ediyor şahsen ben hastaneden nefret ederken hafta da bir gitmek istiyorum acaba durumu kilosu nasıl ters bir şey var mı suyu normal mi çok düşünüyorum ☺️
Alraka1_ SebnemRasit Sağlıklı olsunlarda gerisi önemli değil Allah sağlıklı kucağına almayı nasip etsin 🙏🏻💕
SebnemRasit Milosee ikinciye saklarız napalım aman kendimi yerlere mi atayım heves ettim aldım napayım 😂🧸