Ecemsuakpolat_ Merhaba arkadaşlar 17 haftalık gebeyim ve hala bazı günlerde iştahsızlık yaşıyorum özellikle sabahları ve kendimi suçlu hissediyorum yeteri besini alamadığımı düşünüp ama doktor Muayenelerim normal çıkıyor benim gibi olanlar var mı ?
Prenses34_annesi Ecemsuakpolat_ olabilir canım bir günü bir gününü tutmuyor insanın 🥰 bazen bendede oluyor zorluyorum kendimi
Mhtpflz Ecemsuakpolat_ benimde öyle herkes diyo nasıl hamilesin canın bişey çekmiyor dedim yemek vermeseniz hiç sormam sırf midem ağrımasın diye yiyorum
Pemberuya Ecemsuakpolat_ bende 7 haftalığım taa 2-3 te açlık hissediyorum yiyemiyorum bişey acıkınca çok zor oluyor ama
gunescinar27 Ecemsuakpolat_ bazı günler benimde iştahım kapanıyor yiyemiyorum o halde bile bebiş 1 hafta önden gidiyor yiyebildiğim günler bebeğe faydalı şeyler yemeye çalışıyorum
Ecemsuakpolat_ Mhtpflz valla ben de öyleyim hiç yiyesşm gelmiyor zorla yiyorrun sabahları nerdeyse hiç yiyemiyorum