Ben 4 yıl önce oldu 4-5 cm açılma olana kadar epidural iğne yapmıyorlar zaten o açılmaya kadar sancı çekiyorsunuz sonra iyi bir uzmansa iğne yaparken hissetmiyorsunuz bile bende öyle olmuştu. İğne vurulduktan sonra sancı çekmedim doğum esnasında ıkınmayı karnınıza gıdıklanma hissi oluyor o sıra ıkınıyorsunuz. Ben 2-3 ıkınmayla kızımı kucağıma almıştım çok şükür. Çok rahat bir doğum geçirdim sonrası zaten rahattı şimdi 27 haftalık hamileyim oğlumada epidural normal doğum düşünüyorum. Ama iyi bir uzman olması lazım o iğneyi vuranında bana bunu söylemişlerdi.