Kızlar merhaba kafayı çok taktığım bir konuya değinmek istiyorum.. 11+4 hamileyim. 49.5 ile gebeliğe başladım, az önce tartıldım ve 52.8 im 😞😞😞 Çok hızlı almışım ve sağlıksızda beslenmiyorum niye böyle oldu anlamadım çok moralim bozuldu, böyle gidersem +30 kiloyla doğuma giderim heralde🙄 Böyle aniden kilo alanlarınız var mı,diyet yapsam bebeğin gelişimine zarar verir miyim acaba