Merhaba kizlar Perşembe günü öğleden sonra 16.10da 37.haftada oğlum doğdu çok şükür spinal sezeryanla doğumu yaptım.ikinci gebelik olduğu için 1 saat içinde hastaneye yetişen kadar acilmam 7cm olmuştu ama ben sezeryan yaptırdım.cok şükür oğlum sağlıklı ama benim bel ağrısı ve sırt ağrısı berbat hareket etmek işkence gibi derin nefes almak bile çok zor hatta dün gece acilde ağrı kesici yaptrdim.doktorumu aradım spinalde bu gibi şeyler normal vücut spinal anesteziyi atana kadar olur dedi bebeğimi bile emzirirken ağrıdan oturamiyorun başına böyle bsy gelen oldu mu sezeryan yeri ağrısıni bile unutturdu.bana çok feci bı agri