beybito27 32+2 olduk bugün. Bebeğin kilosu 1914 gram. Doktor kilosu hakkında birşey demedi. Anormal birşey olsa söylerdi tabi. Sizin bebekler bu haftada kaç gramdı???
Prenses34_annesi beybito27 valla bizim bebiş 26+5 de 1.066 gramdı bir hafta önden gidiyordu şuan bilmiyorum pazartesi günü bizde öğreneceğiz 32+2 olacağız 🥰
Bestemsu beybito27 her bebek aynı kiloda olacak diye birşey yok neden bu şekilde kendinizi strese sokmaya çalışıyorsunuz boşverin ya anormal bi durum olsa doktorunuz size söylerdi bende 32 haftalık hamileyim gelişimi iyi dedi dokturum inanın kilosunu sormadım 😂
Aselsmoms beybito27 her bebek aynı olmaz canım ki kilosu normal o Aralıkta oluyolar zaten az olsa doktor söylerdi bizim en son 28de 1350 gramdı 12 Aralık’ta tam 32 haftalık olcaz bakalım ne diyecek doktorumuz sağlıkları yerinde olsun da 😍
beybito27 Bestemsu Ay yok strese girmiyorum. Nedense topalak bir çocuğum olacak diye bekliyorum hep 😂😂 sağlıklı olsun gerisi önemli değil tabi de merak benimkisi. Komşunun kızı benim kızdan kilolu mu dedim 😂😂
beybito27 Aselsmoms Amin inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım 🥰 yüzünü gözünü göstermiyor bebeler. Boyuyla kilosuyla hayal kuruyoruz işte