24+5 deyim sırt üstü yattığımda hep toplanıp göbeğimi ileri doğru itiyor. Hamileliğin başından beri sola yattığım için onu da alıştırdığım için oraya yerleşti aksi yönü kabul etmiyor pozisyonundan kaynaklı yani öyle düşünüyorum hep sola yattığım için ayaklar sola doğruysa sağa dönünce başının üzerine doğru durup baskı olduğundan rahatsız olduğunu düşünüyorum. Sırt üstü de gerindiğim için alanı daralıyor ondan darlaniyor gibi hissediyorum. Benim durumum bu, başka bişey de olabilir sizinki