12.haftadayım doktorum normalde vitamin yazması gerektiğini fakat bulantılarım geçmediği için 1 ay daha bekleyeceğini söyledi. Var mı benzer durum yaşayan?. Bir yandan haklı buluyorum bulantılarım artarsa daha kötü olurum bir yandan da bebek o vitaminlerden eksik kalır diye korktum…