Iscn 12 sinde adet olcm ayın 8 inde bi test yapmişstm merak işde durdurmuyor insanı bişy çıkmadı olsa çıkar mıydı bi test daha yapsam mı eşim burdayken öğrenmek istiyorum varsa eğer belirtilerimde var öğrennen 1 gun kala çıkar herhalde
birannebirbebis Iscn herkesin hormon yükselme hızı farklı oluyor bu yüzden halâ bir umut var derim. Allah gönlünüze göre versin.
Iscn Ayezhanim yaa bir umut var o zaman ilkinde doktor kontrolunde oldu kan vermiştim drek kısmet ya tekrar deneyeyım
Iscn birannebirbebis evet işk oğlumda da adetım 2 yada 4 gun vardı beta 26 çıkmişti geç yukseliyor herhlde😅
zeynozey Btlklnc ](https://) Böyle bi çizgi miydi:) Benimde 4 gün var adete
zeynozey Iscn ay benim de bat 12. Bugün erken gebelik yaptım çıkmadı 🥲 adetin geçmesini bekliycem sabırlaa 🥶🥶
Momsy410 Iscn erken gebelik testi yaptiysan buyuk ihtimal cikardi ama cikmamasi da hamile olmadigin anlamina gelmez. Gec dollenme olabilir
Btlklnc zeynozey böyle bır testı ılk defa göruyorum kusura bakma bılemedım :) degerım zaten 130 cıkmıstı ertesi gün baya erken yapmısım ben ınsallah kalbıne göre versın rabbim :)
Momsy410 Iscn o testler icin adetin gecmesini bekleyin daha iyi. Adetten once yapacaksaniz erken gebelik testi alin