B-K- evet pahalanmış. Ben 2. El aldım kullanır mıyım kullanmam mı bilememiştim ama yine de aldım iyi ki almışım. Alan kişi zaten pek kullanmamış Bikaç defa kullanmıştı. Mis gibi sirkeli su da kaynattım güzelce. Temizdi zaten. Sizde bi bakın 2. El isterseniz bazısı alıp hiç kullanmadan satıyor ya da hediye geliyor 2 tane oluyor satıyorlar