OzgeSrc Yakın zamanda Sehir hastanesinde sezeryan dogum yapanlar dikisiniz estetikmi normal mi yapildi cok merak ediyorum 😟 bilgi veren olursa sevinirim 🌸 birde kontrollere oraya gidenler kacıncı haftada gün almaya gitmeliyim?
2022bebeki OzgeSrc Maalesef normal dikiş atiliyor estetik değil.. Arkadaşım yeni doğum yapti dikişleri enfeksiyon kapmış sizler de sezeryan olacaksankz dikkatli bakin dikislerinize lütfen ☺️
yinehamile OzgeSrc Ankara Şehir hastanesinde 10 ay önce sezeryan doğum yaptım, estetik mi değil mi bilmiyorum ama ortası yapıştırmaydı sadece her iki uçta birer dikiş vardı.
Tubatgn Tıp fakültesi olsa bilgim olurdu kuzum Çok var şehir hastanesine gidenler yardımcı olurlar şimdi 🥰
OzgeSrc Tubatgn saol canim benim ❤️🙂 insallah birileri gorur de yazar 2 dir aciyorum postu arada kaybolup gidiyor bi ogrenemedim😭
OzgeSrc 2022bebeki ya gercektenmi 😭 koskoca hastane bi dikiş olayini duzeltemediler ya . Ilkinde de estetik degildi dedim acaba degismismidir🥲 saol canim cevabin icin🌸
2022bebeki OzgeSrc Keşke değişse arkadaşım da hayal kırıklığına uğramış 🙈 Sizin ve bebeğiniz için en sağlıklısı ve güzeli olsun inşallah 🌺
OzgeSrc yinehamile teşekkurler🌸 benim ilkinde de her iki ucunda ip vardi aldirdim. Siz aldirdinizmi dikis peki