Neroizm Melhaercan sizin ozel bir durumunuz vardir, ani bir hareket yapmamaniz kasilmamaniz gerekiyordur o yuzden doktorunuz bu sekilde uygun gormustur. Hanimefendinin oyle bir sorunu olsa ilk mesajinda yazmadan gecmezdi diye dusunuyorum.
Durununannesi80 Neroizm Neroizm yok canım öle bi sorunum yok sadce sordugum kişiler ben yaptrmadım yptrma dediği için tereddütte kaldım
Neroizm Durununannesi80 tamam sorun yok bildiginiz gibi devam edin. Herkes kendi hamileliginde olani onerir sizin iyiliginizi dusunerek ama genel olarak bir sorun yoksa agda yaptirmak konusunda bir sikinti olmaz.
Sezenay Durununannesi80 ben ilk haftalarımda yaptirmistim. Önemli olan temiz bir yer olması. Dışarda yaptıracaksanız kendinize özel sir actirin
Anneyimanne Durununannesi80 valla ben ilk zamanımdannn beri yaptırıyorummm suan 31 hftalıgımmm hala da yaptırıyorum yarın gidicemmm mesela 😂😂🤗
B-P-R Durununannesi80 bende 2 aylık Hamileyim 2 aydır Ağda Yapmıyorum Malesf Dün ilk defa Kollarimi Aldım Sadece iyi değil İlk Üç Ay Ağda Yaptırmak Kesinlikle İyi Değil Hatta 7 Ve 8 aya kadar Bazı Doktorlar Onermiyo Jilet Kulan Sağlığın İçin Daha İyi gillete Venüs jiletini Kulan O İyi doktorum Çok İyi Ve Çok Önerilen Bir Doktor Kendi dedi Ağda Yapma Riskin Yok Ama Yinede Düşük Riski Ola Biliyo kendi dini Riskee atma Lütfen Yapmayı Ver Valla Ayıptır söylemesi 2 aydır eşimle İlişkiye Değil Doğru düzgün opmuyorum bile Hamileligim Biraz Mide Bulantili geciyo ☺️ Allah yardımcımız olsun
oznursrm Neroizm aynen canım.Sanki diğerleri daha az zararlı.Tüy dökücü krem vs daha sıkıntı.Ağda benım doktorum başhekim ve en güvenlisi yaptırabikirsin diyor.Sadece ağrısı hamileyken daha hassas olduğumjz için daha cok acıyor.Ama en güvenli temizlik ağda.
DeryaZ Durununannesi80 bende 5 haftalıkken yapmıştım çok şükür bi sıkıntım olmadı kendinizi çok kasmadan yapabilirsiniz bence
B-P-R Herkesin Hameligi İllaki Farklı Geciyo ama yerinde Olsam Kendimi Riske Atmam sen bilirsin yinede 💞
Durdudiler Durununannesi80 9 aylık hamileym iki ayda bir yaptırdım. Doğum agdamı da yaptrdm sıkıntı olmadı
ardengunes Durununannesi80 hamileliğimin başından beri yaptiriyorum canım suan 35+4 üz çok şükür büyük rahatlik vazgeçme sakin 😊
Tgbs Durununannesi80 karnına Sırtına bikini bölgene yaptırma kesinlikle çünkü oralar hassas bölgeler Ağda sonuçta eti çekiyor düşük yapma ihtimalin yükselir Ben hala yaptırmıyorum o bölgelere
Juniormum Durununannesi80 ben ilk ay yaptırdım bi sorun olmadı 10 haftalıkken yaptırdım eve geldim sanırım kasmışım farkında olmadan kanamam oldu doktorum yaptırma dedi açıkçası öncesinde sormak aklıma bile gelmemişti 34 haftaya kadar jilet yaptım 34. Haftada Ağdaya gittim kabus gibiydi🙈 kısmetse 27 Ekim de doğumum var 25 Ekim’de yine gidicem🤗
Cantanem44 6 haftalık gebeyken başladım jilete 😂 14.haftaya geldim ilk defa bugün ağda yaptırdım o da saat başı vc deyim korkuyorum lekelenme var mı diye 😒hep ağda yapan ve yaptıran biriydim Ama düşüklerim var korkuyorum bu yüzden bu haftaya kadar hep mecburi jilet ama bu günden itibaren artık ağdaya başlayacağım en güzeli
Minikkalbim Bende ilk haftalardan beri düzenli bir şekilde yaptırıyorum şuan 28+4 çok şükür bir problem olmadı sadece çok acıyor hamilelikten dolayı ama 5 dakkida tertemiz oluyor bende çok uzamadan ağdaya gelecek şekile gelince gidiyorum hemen öyle daha kolay oluyor , 😊😊😊
Deniz34 38 haftalık gebeyim evlendiğimden beri hep ağda yaptırdım heryerimi gebeliğim boyuncafa yaptırdım bi sıkıntı olmadı