sonnenschein Kızlar kahkül mü perçem mi? Hangisini kestirsem pişman olucam eminim ama değişiklik istiyorum boya da yapamıyorum gebelikten , sizce hangisi 😁
sonnenschein Sevvl ben de kahkülcüyüm kışta geldi rahat oluyor kullanımı yaza da uzamış olur zaten inş🙈🥰
limoncicegim2 Bende kahkül çok severim ama yakışmıyor bana kullanamıyorum yada ona rağmen yaptırıyorum bu son diye sonra tel toka takıyorum 😂 eğer sana yakışıyor sa yaptır
sonnenschein limoncicegim2 ahahah yaptırdıktan 1 gün sonra ben 😁 ya aslında perçem daha iyi oluyor ama kesmişken tam keseyim zaten 1-2 aya perçem oluyor