OnlyBaby Evde yalnızım 2. Testimde negatif çıkınca kafamı dağıtmak için böyle yöntem denedim hadi bu pos altında buluşalımda belki benim gibi yalnız gebe kalamayanlar veya kalıp da önerisi olanlar birbirimizle paylaşırız :)
Pemberuya OnlyBaby merhaba soğan suyu kürü hiç denediniz mi acaba😊.benim 2 hamileliğimede etkisi oldu
OnlyBaby g-polat geçti canım 3 gün 4 de olabilir geçen ay 7 sinde olmuştum, ne gebelik ne hamilelik belirtim var :)
g-polat OnlyBaby hayırlısı olsun hakkımızda bekle adet olana kadar gider kan testi verirsin kafan rahat eder canım
Balimmm Rabbim inşallah en kısa zamanda nasip eder canım en önemli etkenlerden biri de stres. Stres yapmamaya çalış.🥰
minikumutlar OnlyBaby bugün gecikmeni. 2 günü test negatiffff delirmelikk millettinn maşallah öncesinde belli oluyo bizim gecikme varken bile yokkk 1 haftadır hastayım aferin içtim omu yaptı anlmıyomda
OnlyBaby minikumutlar ya bilmiyorum ama moralim bozuldu kafamıda dağıtamıyorum madem olmicak gecikmesin dimi😂😂😂