tecrubesizanneadayi12 Esesesssss 23.03.2023 te olmasını istiyorum bende normal doğum ama bakalım nasip
Ece0 Benim doğumum da bu tarihte. Ultrasonda iki gun önce 3640 çıktı ama doktorum 3300 gibi doğar dedi
Turan123 12.12.2020 -de kızım doğuldu 😍😍😍 siz de hayırlısıyla sağ salim yavrunuzu kucağınıza alın inşallah ..
Sevvdammm Kızmı erkekmi cinsiyetiniz bide bazen hastaneden dolayıda ölçüm farklı oluyor herkez için öyle olucak degil cnm canını sıkma