Nursena0378 Şuan ben 12+3 haftalığım 66 kiloyum çok belirgin olmasa bile karnım çıktı mı çıkmadı anlayamıyorum salı günü iki test için gidicem çok korkuyorum kalp atışı durmamıştır İnşAllah diye Sizler nasılsınız kilonuza göre göbek çıkıntısı oldu mu
Dilekdognn Nursena0378 Hiç böyle streslere girme ben 5 aylik oldum karnim daha yeni cikmaya basladi herkesin yapisi bir olmuyor bazilari 3 aylik hic gobegi olmaz bazilarinin doguracak gibi olur bolca dua et canm ☺️
Asfdg Nursena0378 12+4 üm 65-66 kiloyum bazen göbeğim kocaman 5 aylık gbi bazen de içine çöküyo bomboş gbi bence gaz 😃 geçen gün 12 li test için gittim içerlerde ters takla atıyo valla hiç hissetmiyorum 😃
Aysesen19 Nursena0378 kötü düşünmeyin bende aynı durumdayım 3 aylık olduk ama hiç kilo almadım hala aynı pantolonlarımı giyebiliyorum mesela hiç yok gibi bu durum kişiden kişiye değişiyor 3. Aydan sonra kilo almaya başlarsınız zaten
Nursena0378 Dilekdognn sağolun valla bazen böyle mesajlar görünce çok mutlu oluyorum hamileliğim çok rahat geçiyor tadını çıkarmaya bakıyorum Ama işte insanın aklına bazen bazı şeyler takılıyor
Nursena0378 Asfdg evet bazıları hissetmezmis bazıları pıt pıt atıyor yazıyor bende anlamıyorum ilk olduğundan herhalde
Asfdg Nursena0378 benim 2. Ama onu da 20+5 de hissetmiştim plesanta ön duvardaydı o zaman baya geç hissediliyomuş