Mery259 canım daha aynı durumdan yeni muayene oldum. Gebeliğin ilk haftalarında yada son haftalarında sık görülen bir durummuş. Aynı şikayetler kaşıntı ve yoğun akıntı vardı bende. İdrar tahlili ve idrar kültürü yaptı doktorum. İçinde 2 adet bulunan fitil ve tek kullanımlık toz verdi çok şükür geriledi gibi birkaç gündür