annesininkelegi Ovulasyon günlerini kaç gün değerlendirdiniz ve ovulasyon günü olan ilişkide erkek bebek ihtimali cok fazla diyorlar dogru olabilir mi tecrübe eden var mı😊
sinoli annesininkelegi Bence cinsiyetin bir alakalası yok, ben kullanarak kaldım kızımız olacak Allahın izniyle. Sağlıklı olsunlar da tecrübeye ne gerek var bu konuda 😌
323832 annesininkelegi bende ovulasyon ile kaldim cift cizgi ciktigi gunun gecesi ve ertesi sabah iliski oldu baska olmadi cinsiyetimiz buyuk ihtimal kız allah hayırlı olani nasip etsin sağlıkla sihhatle kucagimiza alalım yeter
arirangg annesininkelegi Erkeği, kızı bilmem ama ovulasyon testiyle iki kez hamile kaldım. İkisinde de 3 gün üst üste ilişki oldu. İlk bebeğimi 10. Haftada kaybettiğim için cinsiyetini öğrenemedim. Şimdi ki de 8 haftalık
annesininkelegi sinoli saglıklı olsun tabiki önceliğim bu🌸🤲🏻 bir oğluşum var ve kızımda olsun isterim. Çok fazlaca duydum ovulasyon günü ilişkide erken bebek oluyor diye merak ettim
annesininkelegi Bebekliannee hayırlı olsun saglıkla gelsin cinsiyet öğrenme kısmı cok heyecanlı bir süreç😍🤲🏻
3kuzuAnnesiyim annesininkelegi bende bekliorum bakalım bu defa o şekilde hamıle kaldım ama cınsıyetini bilmiorum:)
Bebekliannee 3kuzuAnnesiyim kız sen herkese cinsiyet yorumu yaptın bana yapmadın. Atım mi tekrar 😀 bir kızım var bu ovulasyon testi ile yaptım . Merak ediyorum
Srp34 Benim düğünüm aslında yumurtlamanın 2. Gününe denk geldi zaten evliliğimin de 17 . Günü hamile olduğumu öğrendim
Bebekliannee 3kuzuAnnesiyim yok canım gördün de ultrason kalitem çok kötü. Bulanık görüntü ondan yorum yapamamistin
Ayezhanim Bende ovulasyon ile hamile kaldım ama yumurtlamadan dört gün önce de bir ilsiki oldu ama yumurtlama günümde 10 gün sonra teste çizgi gördüm değerim aybi gün 16 idi yani sanırım yumurtlamadan önceki dört gün değilde yumurtlama günü tuttu
Ayezhanim 3kuzuAnnesiyim ama işte daha yüksek bir değer çıkmaz miydi öyle olsa 14. Gün felan olmuş olurdu