Momanddad Kızlar 1.5 yaşında kızım var , memeye aşırı düşkün az önce hamile olduğumu öğrendim , hamilelikte emzirmek sakıncalı mı
Zekiye_27 Momanddad emzirmeyi bırakma canım bende kızım 11 aylıkken hamile olduğumu öğrendim emzirmeye devam ettim karnımdaki 6 aylık olana kadar emdi sonra kendiliğinden bıraktı doktor da öyle demişti
Mavikalem Momanddad Hayir zehirlemez. Hamileyken emzirip doğumdan sonra iki bebeğini de emziren anneler çok fazla var
Kubraa33 Hayır hiç kesmeyi düşünmeyin daha da vitaminli olduğu söyleniyor hatta daha yeni hamilesiniz üstelik
Momanddad Kubraa33 Okuduklarım aşırı üzdü beni kızımı 2 yaşına kadar emzirmek istiyordum , aşırı düşkün oynamak için bile emmek ister bi an onu memeden kesmeyi düşündüm ve asla başaramam sanırım şu an . Burda bi kaç arkadaş zehirler yazmış endişelendim
Mavikalem Momanddad anne sütü hiç bir bebeği zehirlemez. Anne zehirlenirse ancak zehir vücuttan çıkana kadar sütü sagip dökmesi gerekir. Onun haricinde hamileyken emzirmek bebeği zehirlemez
Mavikalem Yml Doktorlar o şekilde söylemiyorlar ve hamileyken emzirip doğumdan sonra ikisini bir emzirmeye devam eden anneler çok fazla
belinay41 Benimde bebeğim 8 aylikti hamile kaldığımda şu an bebeğim 13 aylık oldu karnimdaki de 6 aylık oldu neredeyse doktor biraktir dedi aile hekimim de bıraktır büyük bebek vitaminleri içiyor karnındaki bebeğin sırtı tamamlanmaz bir de düşük riski de olabilir demişti ama ben hala biraktıramadim büyük bebeğimi zehirlenmedi ama karnımdaki sağlıklı mı bilmiyorum bu hafta kontrolüm var ayrıntılı bakılacak sırtında boşluk falan var mı diye
Mavikalem belinay41 Sen sağlıklı beslen bol suyunu iç takviye vitaminlerini al. Hiç bir şey olmaz. Asırlardır kadınlar hamileyken bebek emziriyor
belinay41 Bıraktırsan iyi olur bazı doktorlar bebek emerse karnındakine vitamin kalmaz o da sıkıntı olur demişti bu kadar biliyorum yani Bıraktırsan iyi olur
Fatosumum Zehirlemez ama göğüs ucu rahimi uyarıyor o yüzden erken doğum vs olmasın diye önerilmiyor genelde
belinay41 Mavikalem bende öyle diyorum ama insan yine de Bi ürküyo 1.5 ay önce riskli diye ayrıntılı ultrasona erken aldılar boşluk olabilir diye baktık aynen de sırtında boşluk var dedi doktor ama kapanır hiç takılma dedi bakalım bu hafta tekrar bakıcaklar kapanmış mı diye sabırsızlıkla bekliyorum inşallah kapanmıştır kafama da takmamaya çalışıyorum bisiy olmaz heralde beslenmeme dikkat edersem
belinay41 Mavikalem eskiden sanki hiç mi anaaneler babaaneler hamileyken bebek emzirmedi eskiden çocuklar ard arda doğar sağlıklı da olurlardı
Mavikalem belinay41 tabi canım 10-11 ay arayla doğum yapanlar var. Benim arkadaşımın bebekleri arasında tam 1 yaş var. 3 aylık bebeği varken hamile kaldı. Doğumdan sonra ikisine bir anne sütü verdi . Hamileyken emzirdi ve bu şekilde milyonlarca anne var