Yarenn14 Kızlar çevremdeki herkes turşu yememin zararlı olduğunu söylüyor böyle bişey gerçekten doğrumu bebeğe zararı olur mu
sinoli Yarenn14 Bebeğe zararlı değil sana zararlı canım, ödem yapar ve tansiyon çıkarır fazla tuzlu olduğu için zararlı ☺️
poyrazvearya Yarenn14 aşır aşırı yemezsen ne gibi bir sorun olsun tansiyon sorunun yoksa yiyebilirsin bu kadar abartanları anlamıyorum ya çevren için diyorum her şey dozunda yenebilir
hayalperest2310 Yarenn14 dozunda tükettiğin sürece hiç bir zararı yok ben tüketiyorum aşırısı ödem yapar tansiyon varsa onu tetikler benim düşük olduğu için tüketiyorum arada 🥰
melisa_ozgur_46 Yarenn14 valla 9 ay boyunca kızımda bidon bidon turşu yedim sadece ödem olmuştu ayaklarım davul gibi şişmişti ama yinede duramiyordum yiyordum 🥰
Yarenn14 poyrazvearya Aynen öyle kimi görsem sürekli onu yeme bunu yeme deyip duruyorlar ilk gebeliğim bilgim olmadığı için de ne düşüneceğimi de şaşırıyorum artık
mervebeklevic Yarenn14 ben deli gibi yiyordum valla 😂 hatta turşu yüzünden bolda su içiyordum hiçte sorun olmadı sükürler olsun her şeyin fazlası zarar ona bakarsanız
Sedamete Yarenn14 ben yiyorum ama feci midemi yakıyor zaten mide yanmam ekşimem var ve dayanamayıp her gün yiyorum.Normalde de yemem hele acıyı asla ama gebelikte çılgınlar gibi yiyorum
Bernnnaaaa Yarenn14 ödem yapıyor ben ilk aylarda çok alerjim ve çok yedim turşu burnum ve dudaklarım çık şişti şimdi 36+4 hala şiş elim ayaklarım şişmesi tuzsuz ye mutlaka
Aysemsimsekk Yarenn14 ilk aylar hep turşu yedim şuan tansiyon çıkma durumu var en iyisi kendini tut canım tansiyonda hem sana hem bebeğe zararı varmış 🫤
duyguogretmen61 Yarenn14 Böyle bir şey yok. Önemli olan tükettiğiniz miktar. Herkesin metabolizması farklı. Ödeminiz ve tansiyonunuz olmadığı sürece tüketebilirsiniz. Ben neredeyse gün aşırı tüketiyorum hem canım istiyor hem de probiyotik bağışıklığı güçlendiriyor.