Ilkgozagrimiz Kizlar acaba dogum sancisi adet sancisina benziyomu dunden beri ufak ufak sancim vardi bgnde artarak devam eden sancim olmaya basladi adetkende boyle sanci cekerdim sonra sonra artardi simdide oyleuim acaba dogum sancisi mi 39 haftaligim bu arada
duru21 Ilkgozagrimiz canim doğum sancısı olabilir leke gordunmu hiç bide dk tut şiddetlenirse git hastaneye
zcn01 Valla biri bana da yardim etsin akil versin kaburga sirt ve bel agrisindan aglama noktasina geldim. Cevremdeki herkes doguma hazirlaniyo normal diyo kalkip hastaneye gitmek istemiyorum ama cok canim aciyor daha once hic boyle olmamisti
Pars Pozisyon değiştirdiğin halde geçmiyorsa birde süre tut sıklığı ve şiddeti artıyorsa doğum sancısıdır canım.
Ilkgozagrimiz duru21 olmadi hala sancilarim var ama sikligi artmadi bazen ayakta durmakta bile zorlaniyorum