Srp34 İki üç gündür bir şişlik var rahatsız oluyorum Benim gibi olan var mı varsa doktorunuzun önerdiği bir krem var mı
Derya_gumus Srp34 ben hayatimda ilk defa boyle birsey yasiyorum ya mahvoldum disa dogru balon gibi bi şislik var bugun cikti ne yuruyebiliyorum ne gezebiliyorum agridan mahvoldum dr bana procto diye bi krem vermisti suruyordum ama ise yaramamis napcam cok kotuyum hamilelikte ne farkli seyler yasaniyor ya:((( bi caresi varmi bu pis hastaligi n ya
Srp34 Civciv08 sıcak suya oturunca geçer mi ve bu sorun sizce kalıcı mı doğumda bir sorun olur mu acaba:(
Terazibiranne Srp34 benimde hemoroid sorunum var. Hatta bu konu başlığını ayrıca açmıştım. Doktorum normal doğum için bir engel diyemeyiz ama doğum sonrası çekebilirsin dedi. Hatta kendi başına gelmiş normal doğum yapmış sonra çektim ama kendiliğinden geçti dedi.
Civciv08 Srp34 sıcak su rahatlatıyo sadece kücükse sorun yaratmıyo ama dogumda ıkınma ile büyürse ameliyat ilac krem bir fayda etmiyomuş eger büyür cok rahatsız olursan dogumdan sonra hallederiz dedi
Mdorukk Srp34 canım kaçıncı haftalıksın çünkü doğumu başlata bilir dikkatli ol yani son 37 deysen sıcak suya otur ve doktoruna danış derim ben
Nhlhmz11 Srp34 bende daha önceden vardı , şimdi 25 haftalığım daha arttı , bir doktora gittim sıcak suya otur dedi, ama dayinilacak gibi değil ileri seviye, kadın dogumcuma yazdım . Bir doktora daha git dedi. Bende pazartesi gidecem yine .
Gokci Benim doktorum bana procto diye bi krem verdi beni rahatlattı açıkçası. Kullanmadan önce çok kötü durumdaydım
Gokci Srp34 hamilelikte oldu bir hafta boyu kabızlık yaşıyordum yaptığımda da kanama oluyordu çok kötüydüm. Şimdi çok daha iyiyim inşallah tekrarlamaz. Bence gecikmeden hamilelere uygun krem yazdırın doktorunuza. Bir de ben meme ve şişlik yaptığında pamuğa kantaron yağı döküp koyuyorum mucize gibi anında şişliği alıyor
-Nazlican35- Srp34 çay ağacı kremi harika bnim basur çok ilerledi canımdan can gidiyor cam cikiyormus yirtiliyor gibi hissediyorum çay ağacını sürüyorum içine inanılmaz rahatlatıyor hem kolaylaştırıyor hem geçiriyor açık konuştum ama çok zor bişi Allah düşmanıma yaşatmasın
-Nazlican35- Mdorukk bn bı arkadaştan aldım Farmasi ucuz bişi Dr ilaç verdi işe yaramadı bu harika dene dua edersin gerçekten
Derya_gumus Yesilerik ya doktorum banada bunlari verdi ama 2 gun oldu kullaniyorum hicbir rahatlama yok bircok kisi bu kremlerin rahatlattigini yazmis beni niye rahatlatmadi ya:(
Srp34 Ben şuan 21. Haftama girdim ve ara ara meme tarzı şişlik oluyor bilmiyorum ne yapacağım doktorum da erkek sormaya çekiniyorum