birannebirbebis Kızlar 12.haftamdayım doktor cinsiyet tahmininde bulundu ama yanılıyor olabilirim dedi. Böyle bir durum yaşayan var mı, genelde tahmin doğru mu çıkar ?
almilakusunannesi birannebirbebis benimkide bakmıştı ama emin değilim demişti 16.hafta da tekrar çağırdı o zaman net söylemişti
Zekiye_27 birannebirbebis 12.haftada erkek dedi 16 da kız dedi aynı doktor sonra ayrıntılıyı bekleyelim net olsun dedi 😂 Aralık sonu gireceğim bakalım neymiş
catandgirlmom birannebirbebis bende 11 ve 13 te kıza benziyor ama net değil 16 da bakalım tekrar netleşir demişti bugün de kız olduğu kesinleşti ve artık değişmez dedi, değişme ihtimaline karşın doktorlar kesin demeyebiliyor
birannebirbebis Nazlison kız derse yanılma oluyor ama erkekte genelde olmuyor dediler sana ne demişti
Birglbiray birannebirbebis 15. Haftada net olarak kız olduğunu öğrendim genel olarak o haftalar da net söylemiyorlar çünkü karışıklık oluyor 😂 ilk çocuğumda o hafta da kız dedi 14 te gittim erkek dedi 16 da net değil ama kız dedi sinirden özele götürdü eşim ajsj erkek olduğunu net şekilde öğrendim. Biraz daha bekle sonraki kontrol de aksilik olmazsa net öğrenirsin
birannebirbebis Ben doktor emin olmasa dillendirmez diye düşünmüştüm ama yorumlara göre sonradan değişenler de olmuş. Keşke emin olmadan söylemeseler o zaman…İnsan çatlıyor bir sonraki kontrole kadar meraktan
Bebeto1 Benim ilk Doktorum tahminde bulundu 2.si ise göremiyorum bulunamam dedi 20 haftalik olduk doğunca ogrencem galiba @birannebirbebis
Nesli8181 birannebirbebis bana da kiz dedi 12 haftasından 22 haftasına kadar doktor değiştirmem zorunda kaldım bu doktorum bana erkek dedi çok şaşırdım 26 haftaligim