Merhaba arkadaşlar ben 4+5 haftalık hamileyim.
Gecen hafta pazartesi test yaptim çift cizgiyi gordum akaamjna kan verdim beta hcg 1189 larda çıktı. Son adet tarihim 7 Kasım sali funu doktora gittim beta yi gorunce daha cok kucuk 16 sonda gel bakalim ultrasonsan dedi ama bende gogus ağrısı dışında hic belirti yok normal mi acaba arada birde kasiklarima sanci giriyor çıkıyor. Korkuyorum acaba yokmu bisey ki