Yasolinnn benimde iki cm açıklık vardı bir hafta önce yatış yapıldı iki gece kaldım ciğer geliştirici iğne, sancı azaltıcı hap serum derken taburcu oldum. Suan 36+6 haftalık olduk.Dünden beri de nişanım geliyor lekelenme oluyor açılma arttı gibime geliyor bilmiyorum ama şahsen hasteneye gitsem yatış yapılacak gibime geldiği için gitmiyorum 😅 biraz daha beklicem sancılarım çok olmuyor zaten ama her an herşey olabilir Rabbim hayırlısını versin herşeyin sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin yavrularımızı 🤲🏻🤗🌹