Okyanus1 inbşallah bebeğin seninledir canım 10. gün idrara geçmez belki kanda çıkabilir ama o zamanda devamlı takip etmen gerekir yükselmeye devam ediyor mu diye bu da strese sokar bence 12. gün kan ver ya da doktorunun dediği gibi 14. gün de git zaten az kalmış 4 güncük inşallah bebesin seninledir canım