Ayminaa Kızlar ankaradayım devlet hastanesi 28. Haftada sabahtan gel yatış yapılacak, kan değerine bakılacak ona göre iğne yapılacak dedi. Aç mı gitmek gerekiyor birde çalışıyorm izin almak istemiyorum, öğleden sonra gitsem olmazmı acaba?
Happyboyy Ayminaa 3 gün önce bende uyuşmazlık iğnesi yaptırdım Malatyadayım ve takibimi özelde yaptırıyorum kan verdim evet sonrasında da iğneyi yaptılar kalçadan. Ne aç ne toktum ben orta kıvamda onun pek önemi yoktu sanırım 😊
Happyboyy Ayminaa yatış olayında da resmi olarak evet yatışım yapıldı ama taburcu evraklarınıda hemen hazırladılar iğne yapıldı çıkıp evime geldim. Özele de bi sor istersen ücret ödemedim muayene dışında