OnlyBaby Kızlar bat 7 aralık ve hala adet olmayan varmı aramızda, ben 7si akşamı test yapmıştım negatif oldu, şimdi yapsam çıkar mı sizce, sizde durumlar nasıl
aylin1629 OnlyBaby benim oğlumda kanda bile geç çıktı canım. Hatta merak edip e nabızdan baktım adet günümde kanda 0.52 çıkmış doktor bana adet olabilirsin demişti