Son adetimin ilk gununden tam 51 gun gecti (21 ekimdi) iliskim 4 kasimda. Doktorum bugun kalp atisi icin cagirmisti ama kesenin icinde ne bebek var ne kalp sesi. Bazen gec olabiliyor dedi var mi benim gibi bu durumu yasayan kahroluyorum. 31 yasindayim ilk hamileligim