Hallerimvarbenim Ruken_07akkus Bende reglime 10 gün kala yapmıştım silik çıkmıştı şimdi 7. Ayın içindeyiz rabbim gönlünüze göre hayırlısını versin🥰🙏🏻
91mer Ruken_07akkus ilk ½ dakak içinde çıktıysa evet var ama 20 dakak sonra çıktı ise kuruma çizgisi olabilir
Ruken_07akkus 91mer daha öncede yapmıştım hiç böyle bişi yasamdm ama beş ilk dka iknci çizgi belirgin oldmi için dikkate almdm beş dk sonra baktım vardı silik
Yuleyta Var benimde böyle çıktı ilişkiden 12 sonra adete 6 gün kala ertesi gün bidaha yaptım biraz daha koyu çıktı