dilanmalkoc Kızlar merhaba 🌸 21+3 deyiz doktorum ayrıntılı ultrason yaptırman gerekiyor bu hafta dedi. İzmir’de bildiğiniz iyi bir perinatoloji uzmanı var mı acaba ?
Eminebysll dilanmalkoc Ben can hastanesinde doç.Dr. Murat akbaş’a yaptırmıştım, çok memnun kaldım. Tavsiye ederim 1000 TL gibi bi ücreti vardı yanlış hatırlamıyorsam
gizgizz dilanmalkoc barış Büke’ye gitmiştim çok ilgili bir doktor kesinlikle öneriyorum nakit 1000 kartla 1200 tlydi
Gozde1225 dilanmalkoc kesinlikle Serkan güçlü 🧚♀️ Melek gibi bi insan ve çok memnun kaldım CD olarak Bİle veriyor herşeyi 🙏
Tugbatatli Devlette yapiyor buca kadin doguma gdip randevu aldiginzd yonlendrme yPiyor polikinlik doktorlarindan cok daha iyiler tavsiye ederim