Kizlar bugün kontrolüm vardı 38+2 yiz 2 3 gündür sancilarim oluyordu hatta post falan açmıştım bana biseyler oluyor diye düzensiz sancı ve kasilmalarim vardi djshsh doktor vajinal muayenede rahim yumuşaması oldugunu ama açıklık olmadığını söyledi nst de de 2 tane sancı çıktı 1 hafta 10 gün icinde dogum gerçekleşir dedi kilosu 3480 boyu 49 cm mis pasamin aynı durumda olan varmı rahim yumuşaması denilenler kaç gün sonra acikliginiz oldu suyunuz geldi doğum yaptınız acaba ??