Dün bende aynı durumları yaşadım preeklamsi şüphesi olduğu için kendim direk doktorumu aradım hemen gel dedi ihmal etmeden doktorunla görüşmelisin. Tansiyon takibi yapmalısın bana tansiyon ilacı ve takibi verdi erken doğum riski olabilir diyerek de bebek için akciğer gelişimi için iğneleri yaptırdı. Şu an bana tam olarak preeklampsi tanısı konmadı ama ona doğru gidiyosun dedi kendim sağlıkçı olduğum için erken farkettim biraz onun etkisi oldu. Asla ertelenecek bi durum değil hemen doktoruna gitmelisin. Bir de tansiyonların kaç çıktı ve idrarda protein kaç + şeklinde çıktı