Yataktan zaten hiç kalkamıyorum sanki 10 dk önce sezeryan olmuş gibiyim yürüyemiyorum , eğilip doğruluğumda kendime zor geliyorum belim falan aşırı ağırlıyor ve hapşırdığımda idrar kaçırıyorum , erken doğum riski mi bunlar acaba birde bebeğimin kafası aşşağıdaymış. İkinci gebeliğim bu arada
Ben hiç böyle ağırlar görmemiştim yatakta sağa sola bile inleyerek dönüyorum