Gercekgulbahar 14 haftalık ikizlere hamileyim canım çörek otlu tuzlu kurabiye istedi yesem birsey olurmu acaba yenirmi ya ınternetten baktım yemeyin yazıyor
Paramedik16 Gercekgulbahar bi kaç parça çörek otu olucak üstünde bişey olmaz canım tadımlık yiyebilirsin
Xxx0101 Gercekgulbahar ‘’Hamile kalındıktan sonra hemen çörek otu yağı yenmesi kesilmelidir. Çünkü hamilelik döneminde bu bitkinin tohumlarının yada yağının tüketilmesi düşük yapma riskini arttırır’’ Tadına bak nefsini körelt ama bence fazla yememelisin🙏🏻
Minigim38 Gercekgulbahar ayy neden yenmiyor hamile iken çok yemiştim şimdi emziriyorum çörek otunu suyunu kaynatıp içiyorum
mylittlebabym Çörek otunu alıp avuç avuç yemedikçe bir şey olmaz. Kurabiyenin üstünde kaç tane çörek otu olacak altı üstü. Üstelik çörekotu her derde deva olan bir şeydir. Fazla fazla yemedikçe bir şey olmaz yiyebilirsiniz :)