Asilinannesi16 Kızlar hamileyim ve doktora gidip sürünmek istemiyorum açıkçası doğal yollarla öksürüğü ve bas ağrısını nasil keserim kasılmaktan karnım deli gibi ağrıyor 😪 fikirlerinizi benimle paylasirsaniz çok dua ederim bayılcam 😪
Bfmom Asilinannesi16 öksürüğe karşı küçüklükten beri göğsüme bal ve karabiber sürüyorum. Üstünü sitrecleyip sıcak havluyla kapatıyorum. Öksürüğün sokulmesine yardımcı oluyor. Başınızda sinuzlerinizin dolu olduğundan ağrıyor olabilir. Burnunuzdan tuzlu su çekmek iyi gelebilir.
Asilinannesi16 symozdag valla benimde içim disim c vitamini oldu ama oksurmekteb ciger kalmadi karnımda fena olmaya başladı artik of🤦🏼♀😪
selinkaradag Bende de durum aynı, vücudum da dökülüyor sanki :( doktorum you plus C vitamini, tanflex boğaz spreyi, otacı pastil ve parol önerdi. Ateş falan çıkarsa KBB ya da acil görsün antibiyotik başlamak gerekebilir dedi :(
Asilinannesi16 selinkaradag Yaa sirf bunlari içmemek için gitmiyorum iste nefret ediyorum nefret 🥺😭🤧 offf yaa ne zaman gecer acaba 🤦🏼♀
selinkaradag Asilinannesi16 bastan onlem almakta fayda var aslinda. Ben gece çok ateslendim acile gittim ve antibiyotiğe basladik :(
Ceylanserkan09 bende aynı durumdayım şiddetli baş ağrısı cekiyorum ilk gebeliğim doktora da gitmek istemiyorum Allah yardimcimiz olsun ilac ta içemiyorum
Asilinannesi16 Ceylanserkan09 Ben dayanamadim gittim serumla parol verdiler bide antibiyotik baslattilar sende git ihmal etme yüksek ates çok tehlikeliymis
Asilinannesi16 selinkaradag Dun aksam dayanamadim hittim bende banada aksef verdiler bide serumla parol insallah ise yarar 🤷🏼♀
Esma-99 Asilinannesi16 bende başağrısı ve ateşle gittim antibiyotik verdi doktor kullanıyorum ama içim hiç rahat değil ya
Civcivannesi-38 Ay aynıyız ya 🥴 nası grip miş bu Allahım bir haftadadır önce bebeğim sonra ben şiddetli burun akıntısı öksürük 😑 yeni test yaptım hamileyim 😌 ama işte çok hastayım ya göğsüm ağrıyor resmen öksürdükçe ciğerlere inmişmidir doktora mı gitsem ben de şaşırdım kaldım🙁
Asilinannesi16 Civcivannesi-38 Valla ne biçim bişey bende anlamadim 2 gün direndim hastaneye gitmemek için ama gittim sonunda bir ise yaradimi diye sorsan sadece serum verdikleri gece uyuyabildim hepsi bu parol ve aksef iç dedi ve tabiki bir ise yaramıyorlar 🤦🏼♀🤷🏼♀
Asilinannesi16 Esma-99 ne verdi size bana aksef verdi eczanede arsivede baktırdım ilk ücretsiz ay sonrasi kullanimda zarar vermiyormus
Civcivannesi-38 Asilinannesi16 bana tereyağ pekmez limon iyi geldi sanki biraz balgam attım .. bende ya bi hata yaptım taylor hot var toz içeçek bu gripte falan insanı bomba gibi yapıyo resmen dirilten bi ilaç ya çok etkili heralde ki bi o kadar da yan etkisimi var bilmiyorum ama İnşaAllah bişey olmaz onun yarısını içtim hepsini değil ama çünkü kötüydüm ya saç diplerime kadar heryerim ağrıyordu 🫤 yeni hamileyim işte İnşaAllah bişey olmaz Allahım
nehirsl Asilinannesi16 valla arkdasim bn domuz gribi oldum oksurmekten nefe alamammaktan ölcem sandim atesim cikti kac kez gittim serum taktilar o kadar en son öksrmege bgli lekelenmem oldu ondan sonra antiniyotik verdiler bana sende git doktora tedavini ol allah korusun öksruk cok sıkntliymis gebelikte
Civcivannesi-38 nehirsl ay sizede çok geçmiş olsun Aman dikkat edelim İnşaAllah ya 🤲 işte demekle de olmuyorda demi bize de havadan geldi resmn evden çıktığımız adam gördüğümz yokki 🫤 Rabbim esirgesin beterinden korusun her zaman İnşaAllah
Asilinannesi16 nehirsl Evet bende gittim banada antibiyotik verdiler serum taktilar öksürük bitti simdi burun akıntısı ve hapsuruk başladı 🤦🏼♀