Kızlar 40+3 haftalik hamileyim bugün kontrole gittim son adet tarihine göre 40+5 olduğumu söylediler ve yatış verdiler.Cocugum şuan iyiyse acil bir durum yoksa yatmak istemediğimi bir kaç gün daha beklemek istediğimi söyledim.cunku nstde sancimda çıkmadı suyumda da gelmedi.İlk gebeliğim yatış deyince biraz stres yaptım elim ayağım titredi sizce doğru bı karar mi verdim aranızda tecrübeli olanlar vardir sizce yatişi kabul mu etmeliyim