Kadze 37+0 hamileyim bugun kontrolum vardı 27.haftadan beri su azlıgım vardı 32. hafta yanıkmıyordam karın cevresi 2 hafta geriden geliyordu doppler cekindim skntı yok dendi bebek zauıf dogcak fındık kadar olcak annesi dediler...3bucuk ay regl görmeden hamile kalmıştım sat degıstırıldı bebek son 2 haftadır kilo almaya basladı oda haftada 120 130 gram. Bugun karın cevresi 33+4 cıkıyor yani 1 ekim doppler yaptırdıgm tarihte kalmıs ama yine de kilo alıyor ite kaka diye bekliyorduk çatı muayenesi yapacaktı doktorum suyuna baktı ve su önceki haftalara göre daha da az çıktı. Çatıya bakmadı haliyle pazartesi aç gel suya bakalım ona göre ameliyata alalım dedi. Cnku karın bölgesi 3 hafta geri damarlarda beslenmede sıkıntı yok bebekte görülen bir sıkıtnı yok anne karnında beslenmesi yavaş ve riske atamayacak kadar kıymetli. Normal dogum diye kendimi parcaladım squatlar hurmalar böğürtlen çayları.. Gerci pzt belli olcak durum suda ekstreem durum yoksa biraz daha bekleriz ama muhtemel alıncak o gün. 3 4 gun erken almıs olcaz kuveze girerse de girsin orda kilo alsın daha saglıklı suan onun için diye konuştuk doktorla. Sakın illa sezaryen illa normal diye tutturmayın her ihtimale hazırdım ama korkuyom yine de🙈 suan kilosu 2490 olmuş son 2 haftadır aldı bukdr kiloyıda buna da şükür. Dualarınıza beni de katın sag salim saglıkla kucagıma alabileyim. Beklemedgim için aşırı şok durumdayım aşırı gergin ve sıkıntılı geçti zaten hamileliğim bide şimdi böyle olunca çok gerildim. Doktoruma aşırı güveniyorum o yonden içim rahat tabiji ve hersey Allah'tan psikolojim cok normal sayılmaz umarım dogum sonrası hamilelikte yasadıklarımı yasamam lütfen bnm için dua edin hepimiz sağlıkla kucagımıza alırız inş bebeklerimizi🙏