Nazyapiyo_ya kızımı gören erkek anneleri biz de bizimkiler çok fena diyorduk beterin beteri varmış diyorlar o kadarını söyliyim 🥲 duvarlar beton olmasa onları da başımıza indiricek o derece . Kuzenleri erkek , onlar bile illalah etti. Pedagog destekli büyütüyorum gelişimi önde yaşıtlarından ama karakteri bu her hangi bir sorun yok diyorlar mecbur sineye çekiyoruz babasıyla yine de elimizden geldiğince doğruyu güzeli öğretmeye çalışıyoruz 😅 2 senedir kimseye gitmiyorum bu huyları törpülenip büyüyünceye kadar da gitmeye niyetim yok açıkçası😁 o yüzden bu gebeliğim erkek olsa bile antremanlı olacağımız için hiç korkmuyoruz, yani kız olsun naif olur demeyin %100 olmuyor bazen 🤭