Kirmizisarap valla olmayınca olmuyor, tabii ki muhakkak doktorunuza da bu durumu bildirin, danışın ama ben geç öğrendim 6 haftalıktı. Öğrenmeden önce bira içtim, belki 10 kez nargile içtim, hatta bir hafta kadar doğum kontrol hapı içtim. çok şükür bir şey olmadı şuan 25+6’dayız. Ama ben gebeliğimi öğrenir öğrenmez doktoruma bildirdim bunları.